Opinia: Qatar Airways Klasa Ekonomiczna Londyn Heathrow – Doha

Opinia: Qatar Airways Klasa Ekonomiczna Londyn Heathrow – Doha
Opinia: Double Tree by Hilton Old Doha
wDrodze: Doha, Katar
Opinia: Qatar Airways Klasa Ekonomiczna Doha – Singapur
Opinia: One Farrer Hotel & Spa, Singapur
wDrodze: Singapur
wDrodze: Wyspa Sentosa, Singapur
Opinia: Air Asia Klasa Ekonomiczna Singapur – Kuala Lumpur
Opinia: InterContinental Hotel, Kuala Lumpur
wDrodze: Kuala Lumpur, Malezja
wDrodze: Putrajaya, Malezja
wDrodze: Cameron Highlands, Malezja
wDrodze: Kuala Gandah, Malezja
Opinia: Qatar Airways Klasa Ekonimiczna Kuala Lumpur – Doha – Londyn Heathrow


Qatar Airways QR004
Londyn Heathrow Terminal 4 (LHR) – Doha (DOH)
Sobota, 14 stycznia 2017
Wylot: 14:15
Przylot: 00:05 (+1 dzien)
Czas lotu: 6h 50min
Model samolotu: Airbus A380-800


Od dawna chcialem wyprobowac Qatar Airways. Czytalem duzo o tej linii lotniczej, ogladalem mnowstwo filmikow na youtubie i w koncu doszedlem do wniosku, ze trzeba sprobowac. W calej tej podrozy zarezerwowalem w sumie 4 loty i jak bedzie mozna sie przekonac w koleinych postach, mimo, ze linia ta sama, to loty te nie zostaly stworzone jako rowne sobie πŸ™‚

20170114_130908

Qatar Airways Airbus A380

Ten konkretny lot mial zabrac mnie z londynu do Doha w Katarze. Lot mial sie odbyc z Termiala 4 na Heathrow. Zarezerwowalem opcje Meet&Greet dla swojego samochodu, bo chcialem byc od razu pod terminalem i nie musiec sie martwic, o to gdzie zaparkowac auto. Samochod mialbyc zostawiony tuz pod terminalem. Na miejscu okazalo sie, ze przed terminalem jest kilkupoziomowy parking. Zajelo mi chyba z 4 albo 5 wjazdow na parking, by sie zorientowac, ze na drugim poziomie bedzie czlowiek, ktory odbierze moj samochod. Na tym etapie bylem juz troche wsciekly na ta strate czasu. Koniec koncow wszystko skonczylo sie dobrze. Jakbym robil to drugi raz, to wiedzialby, juz co i jak, wiec uniknalbym straty czasu. Z powodu pozniej godziny ledwo zdazylem przejsc przez kontrole, a juz musialem isc w strone bramki. Szybkie zakupy jedzenia do samolotu i tyle ze zwiedzania terminala πŸ™‚

20170114_135044

Silniki Airbusa A380

Na ten lot linie lotnicze podstawily Airbusa A380, jeden z moich ulubionych samolotow. Myslalem, ze uda mi sie zrobic jakies dobre zdjecia A380 w barwach Qatar Airways, niestety Terminal 4 na Heathrow nie pozwolil mi na taka przyjemnosci – za malo szkla, za duzo scian πŸ™‚Β W ogle Heathrow robi wrazenie kilku roznych lotnisk w jednym miejscu. Poprzednio lecialem z Terminala 5 i ten byl zupelnie inny, o wiele lepszy. Chocby po tych dwoch terminalach widac, ze na Heathrow nie ma jakiegos jednego planu, kazdy terminal chyba jest inny i dopoki nie skorzysta sie z kazdego, to nie bedzie sie wiedzialo jak Heathrow funkcjonuje.

Jedzenie serwowane w czasie lotu bylo w miare dobre. Danie glowne zawieralo gotowane warzywa, do tego byla salatka z warzyw na zimno, salatka owocowa, bulka i woda. Plusem Qatar Airways jest to, ze sztucce sa metalowe, a nie tak jak w niektorych innych liniach plastikowe. To moze maly szczegol, ale je sie lepiej. Tradycyjnie przed ladowaniem byly zimne i cieple przekaski.

20170114_152635

Wegetarianski posilek

20170116_113236

Przekaski slone i slodkie

20170114_203323

Ladowanie w Doha

PODSUMOWANIE

Caly lot mozna okreslic jako dobry. Ten typ samolotu jest bardzo komfortowy, wiec nie mozna narzekac na tego typu problemy. System multimedialny byl dosc spory, wiec nie brakowalo filmow, seriali, muzyki i innych rzeczy, ktore zajac moglyby wolny czas. Minus byl taki, ze samolot nie byl pelen i obsluga “upchala” pasazerow w jednej czesci samolotu. A raczej system automatycznie pozmienial numery siedzen, by ludzie byli w jednej strefie samolotu. Dla nich latwiej w obsludze, a dla mnie gorzej, bo pelne rzedy ludzi, a wygodniej jest jak siedzenie obok jest puste πŸ™‚

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s